Morning.

Igar sa var Pavan och Maja har, vi hade study time. Aven fast vi kan sitta och babbla en hel del, sa far vi faktiskt saker gjorda, for det mesta. Det ar mysigt med plugg tillsammans, forrutom da jag blir stressad for da maste jag vara sjalv. Konsentrations svarigheter, ja. Blir massa plugg ikvall igen. Klockan ar snart halv 9 pa morgonen, jag har varit vaken sen halv 8. Kan inte sova. Har sa mkt att gora. Nu ligger jag har pa golvet och ritar som en galning. Det har ska ga. Jag sa bli klar med allt i tid och vi alla vet att om man verkligen vill ngt, sa kan man. ;) Nu javlar!                                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: elin

Bara att kämpa på gumman! Puss

2009-12-10 @ 21:29:43
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Maja

Baby ses vi ikvall for mer study time? Har fatt lite saker gjorda idag iallafall men har massor kvar!! Hors senare! <3

2009-12-11 @ 02:39:13
Postat av: Mamma

Heja Katta!

Puss

2009-12-11 @ 09:59:14
Postat av: lambrini

Kämpa på bara,, ge inte upp, tänker på er många kramar!!!

2009-12-11 @ 22:31:07
Postat av: antoula

Jaa det är klart att du hinner! fast har hört att det kan vara bra att sova ibland också :P



2009-12-13 @ 15:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0