Lucky me

I Fredags var det båtparad här i Marinan. Sååå jä*la mysigt. De började skjuta upp raketer på kvällen, så jag och Katta sprang ner till hamnen i spöregnet och tittade. :) Efter det överaskade hon mig med biljetter till Stevie Wonders konsert. HUR gulligt :) Den var grym grym grym och det roliga var att det var massa andra artister som var där och sjöng, det viste vi inte om så vi blev galet suprised när India Arie och Robin Thicke dök upp på scenen. F*uck vad bra dom var. Stevie är verkligen begåvad! T.o.m Jonas Brothers var där. Så nu är jag deras nya fan... hahahah , Nähh men ärligt, hade inte hört en enda låt av dom pöjkarna, men dom var fasiken bra. :D Efter konserten så mötte vi upp resten på Playhouse. Agrins sista kväll i LA, och den blev MYCKET lyckad! hahaha! Såå synd att jag råkade få kräksjukan dan efter... Men det var det värt! ;) Fett me kul hade vi!
Bilder från party natten kommer snart.

Vi har pluggat så hårt... Katta sov inte på två dygn först i natt... eller jo, en halvtimme i mitt knä igår, men då snacka hon så mycket i sömnen att jag höll på och kissa på mig hahaha, man beter sig ganska lustigt när man går på extra baterier.
När vi kom hem idag lagade jag Pannbiff med Gräddsås ( Mammas recept ;) ) Syyyyyykt gott! :) 
Nu sitter jag i soffan och tittar på Bad Santa (bästa) och  mööörschar in Chokladbollar som Katta gjort, fan vad goa dom e ;)

Night  :)



Här är vi från konserten, vi var där med de här sköna bönorna, Eden och Anta :)





Kommentarer
Postat av: storasyster

haha läste du min blogg om jag skulle laga tacos eller pannbiff?? Annars är det galet att vi laga det typ samtidigt..a la mammas recept såklart:-)

Haha måste varit så kuul när katta pratade i sömnen, haha..puss saknar dig, men du nu ses vi faktiskt snart;-) Puss Elin

2009-12-16 @ 23:34:45
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0